Thursday 29 November 2012

Gambar2 Pendakian lalu - Gunung Nuang 02 -03 Nov 2012



Bismillahirrahmanirrahim... Segala puji bagi Allah yang mentadbir sekelian alam, dari alam yang sebesar2nya sehinggalah ke alam yang sekecil2nya...

Kali ini saya nak berkongsi dengan pembaca sekelian gambar2 pendakian Gunung Nuang, Ulu Langat, Selangor. Pendakian ini adalah pada 02-03 Nov 2012. Gunung Nuang ini juga terkenal dengan banyak kisah-kisah mistik. Salah satu gambar yang kami ambil dibawah ini sebagai buktinya.. :-)


Cuba Zoom In pada bulatan merah tu, nampak tak? Kalau pandai cari ada lagi beberapa ekor kat dalam gambar ni.. :-)

Dari kanan, Cikgu Zul, Saya dan En Ariff

Khemah untuk 6 orang... tapi rasa2nya macam muat2 jer kami bertiga dalam tu..
Berehat sebentar di puncak Gunung Nuang

Bergambar bersama2 dengan pendaki2 lain

InsyaAllah esok petang (30 Nov 2012) saya nak ke Gunung Nuang lagi.. kali ni bersama Cikgu Zul, En Ariff dan lebih kurang 30 orang staf MBSB... Dan ulasan berkenaan dengan Gunung Nuang akan saya kongsikan selepas saya turun dari sana nanti..