Sunday 23 March 2014

Misi Pendakian Gunung Yong Belar, Gunung Challi & Gunung 3 Boundaries (11, 12 & 13 April 2014) - PENYERTAAN DI BUKA

Copy Paste dari Google - Terima kasih tuan punya gambar..
Bismillahirrahmanirrahim. Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Segala Puji bagi Allah dengan puji2an yang tidak terhingga dan tiada penghujungnya, Selawat dan Salam yang berkekalan untuk Baginda Rasulullah s.a.w, Nabi junjungan yang diharap2kan syafa'at-Nya pada setiap detik dan ketika.

Untuk makluman sahabat2 sekelian, Geng Aura Gunung akan menganjurkan satu "Misi Pendakian" yang agak rare, angker dan bakal melonjakkan tahap ke-otai-an anda (ayat mesti power..), Misi Pendakian Gunung Yong Belar (G7) - Gunung 3 Boundaries - Gunung Challi (Merentasi Sempadan Negeri Perak, Kelantan dan Pahang) pada 11, 12 dan 13 April 2014.

Berikut adalah tentatif misi pendakian tersebut :

10hb April (Khamis Malam) - (Car Pool) Bertolak menuju ke Masjid Kg Raja di Cameron Highland, bermalam di situ.

11hb April - Selepas Sarapan, Bersiap2, Parking kereta di Sekolah Kg Raja, menaiki 4wd menuju ke starting point.

- Bermalam di Puncak Gunung Yong Belar

12hb April - 9.00 pagi bergerak menuju ke Kem Gurkha
( Kem Misteri yang angker dan unik :-P )

13hb April - 9.00 pagi bergerak menuju ke Gunung Challi- melalui permatang gunung dan pemandangan yang sangat indah (insyaAllah) - Melalui Puncak Gunung 3 Boundaries (Inilah peluang anda untuk mempraktikkan ilmu kesaktian anda, berada di 3 Negeri dalam satu masa)

- menuju ke trail entrance (starting point)
- menaiki 4wd untuk ke Sekolah Kg Raja
- Membersihkan / Mensucikan diri - berjimba2 di Cameron Highland atau terus pulang ke tanah jajahan masing2.

____________________________________________

Sila Klik GOING pada mereka yang berminat untuk menyertai aktiviti ini.

https://www.facebook.com/events/426856497448500/?ref_newsfeed_story_type=regular
Atau boleh hubungi saya di 013 3239822 (sms) atau email saya di Auragunung@gmail.com

KOS untuk bayaran guide, 4wd dan pengurusan adalah RM150 seorang.

Sila bank in di akaun :
Maybank 1621 8850 9112
atas nama Noorul Alida Binti Zakaria

Sila buat bayaran penuh sebelum 02 April 2014. (Sila pm di inbox saya untuk maklumkan berkenaan pembayaran)

SILA BERIKAN :

Nama Penuh :

IC :

No Tel

Nama Waris dan No Tel Waris


Wang pembayaran tidak akan dipulangkan sekiranya peserta membatalkan penyertaan mereka.

Makan, minum & Khemah adalah tanggungjawab sendiri, anda boleh pilih untuk setting secara solo atau setting secara partner atau berkumpulan.

____________________________________________

APABILA ANDA MENYERTAI TRIP INI BERMAKNA ANDA TELAH BERSETUJU DENGAN TERMA & SYARAT2 YANG TELAH KAMI TETAPKAN SEPERTI DIBAWAH.

DISCLAIMER SATATEMENT / PENAFIAN

Adalah dengan ini dipersetujui bahawa dengan menyertai aktiviti-aktiviti G.A.G, semua peserta dianggap telah bersetuju dengan syarat- syarat yang terkandung di dalam penafian ini, dan bersetuju untuk melepaskan pihak penganjur, dan mana-mana peserta lain dalam perjalanan dari mana-mana liabiliti, tuntutan, termasuk tetapi tidak terhad kepada liabiliti dan tuntutan akibat daripada apa-apa kecederaan atau kematian atau ganti rugi yang berbangkit daripadanya.

Penafian Terma Penyertaan seperti berikut:

1. Peserta hendaklah bertanggungjawab ke atas peserta kanak-kanak di bawah jagaan mereka. Pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab ke atas peserta kanak-kanak itu dalam apa cara sekalipun.

2. Penganjur dan krew tidak akan menunggu peserta yang tidak hadir di lokasi pertemuan pada tarikh dan masa yang telah yang dipersetujui.

3. Peserta bersetuju bahawa program ini adalah aktiviti kembara dan jadual perjalanan yang dipersetujui adalah berfungsi sebagai panduan sahaja. Jadual program adalah flexible dan boleh berubah tertakluk kepada faktor-faktor luaran seperti cuaca, penilaian risiko, kecederaan dan lain-lain.

4. Pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa perubahan /pembatalan / kelewatan yang disebabkan oleh syarikat penerbangan, kemalangan, mogok, peraturan kerajaan, keadaan cuaca atau bencana alam, dan lain-lain

5. Jika pembayaran diperlukan, pihak penganjur akan memaklumkan peserta dengan terperinci kos yang dikenakan. Contohnya khidmat guide, ration, sewa khemah, fly & ground, transportation 4wd, t-shirt.

6. Deposit yang dibayar tidak akan dipulangkan sekiranya peserta membatalkan penyertaan kecuali peserta dapat mencari peserta lain untuk menggantikan tempatnya. Sebarang penggantian adalah atas budi bicara tunggal dan ketersediaan penganjur.

7. Peserta memahami dan bersetuju bahawa semasa perjalanan program, mungkin akan berlakunya kemalangan atau penyakit , ketidakstabilan politik dan bencana alam. Peserta bersetuju untuk menerima semua risiko yang berkaitan dengan perjalanan program dan berjanji untuk melepaskan pihak penganjur daripada semua tuntutan yang timbul daripada penyertaan tersebut.

8. Ini adalah program kembara, penganjur mempunyai hak untuk tidak membenarkan penyertaan anda jika anda mengancam kami dengan apa yang kami fikirkan tidak sesuai atau bagi apa-apa jua sebab lain.

9. Jika anda adalah peserta yang beragama Islam, segala tanggungjawab kewajiban agama seperti solat 5 waktu adalah atas tanggungjawab sendiri. Peserta juga dilarang melakukan perkara2 yang diharamkan samada dari sudut tuntutan agama Islam mahupun undang2 Negara Malaysia semasa mengikuti aktiviti anjuran G.A.G

9. Apabila anda telah mengesahkan penyertaan anda dan / atau ditandatangani senarai kehadiran dan / atau membuat pembayaran , ia dianggap bahawa anda telah membaca , bersetuju dan menerima terma dan syarat di atas .

__________________________________________

Sekian Terima Kasih,
Wassalam